Felgyorsult világban élünk. A világ egyre bonyolultabb, és gyorsabb. Rengeteg az információ, kevés az idő a feldolgozásukhoz. Mindent most, rögtön és azonnal akarunk. Az életünk nagy része a virtuális térbe tevődött át. Habár ma szinte minden elintézhető online, valahogy mi mégsem tudunk a feladataink végére érni.  Folyamatosan versenyt futunk az idővel. Függetlenül attól, hogy vállalkozásunk van, alkalmazásban állunk, vagy gyereket nevelünk otthon, szükségünk van valakire, aki segítséget, támogatást tud nyújtani nekünk, mert ha nincs asszisztensed, akkor Te magad vagy az!

Hogyan kezdjünk neki?

Ahhoz, hogy tudjuk, mi az, amit rábízhatunk másra először meg kell találnunk azt a két-három tevékenységet, amiben a legjobbak vagyunk, és a legtöbb bevételt jelenti számunkra. Első feladatként készítsünk egy listát, amiben felsoroljuk részletesen, hogy mi az, amit napi/heti/havi szinten csinálunk. Erről a listáról válasszuk ki azt a két-három tevékenységet, amiben tényleg jók vagyunk, értünk hozzá, szívesen is csináljuk, és nem utolsó sorban a legtöbb bevételt hozza nekünk. Ha ezzel megvagyunk, nézzük végig ismét a listánkat, és kezdjünk el egy tervet készíteni arról, hogy melyik feladatot, kinek és hogyan fogjuk átadni. Így előbb-utóbb egyre több bosszantó feladatot tudunk átadni, ezáltal időt nyerünk, hogy kibontakoztathassuk képességeinket, sőt még fejlődhetünk is.

Minden sikeres ember mögött egy csapat áll, akihez segítségért, tanácsért, támogatásért tud fordulni. A virtuális asszisztensek pontosan ebben tudnak segítséget nyújtani, választ adnak a kérdéseinkre, segítenek a tervezésben, minden szükséges feladatot át tudunk nekik adni, időt, energiát, pénzt spórolnak nekünk.

Ha Ön is volt már ilyen helyzetben, és nem tudja kinek az időt rabló feladatokat delegálni, keressen fel, és a listáján már csak ki kell pipálnia, hogy ez is meg van oldva.